Pages

Wednesday 30 November 2011

 Terharu sangatsangat . .


  semalam hari yang aku tak pernah rasa yang aku dihargai sangatsangat oleh orang yang aku sayang iaitu kakak dan kawan aku  ,eyda (chek) . .aku tak sangka diorang hargai aku sangatsangat  hanya tuhan jah yang tahu perasaan aku time tuh ase nak heboh 1 dunia tahu dop ? bayangkan kakak aku ,shahirah hanim dia sanggup nak mari kubang kerian nie nanti sematamata nak jumpa aku sebelum dia berangkat ke melaka nak capai citacita dia kat sana maksud aku belajar kat sana la .huhu:) .bukan cita-cita nak cari HUSBAND .heee:) . .dia kata dia tak mahu aku terasa dengan dia ,tu dia nak jumpa aku . thanz 4 everything kakak .<3 . .pasal kawan aku nie .aku terharu gler2 dengan dia sebab dia tulis kat wall dia yang aku nie kawan baik dia .paham dia n banyak lagi la .nak tahu lebih lanjuk tengok wall fesbuk aku .aku sayang mu jetak chek .tobak eh !aku tak sangka mu akan tulis gtoo pasal aku kat wall mu pulok tuh .biarpun kita tak sekelas tapi kita saling memahami an .hee:) .aku untung kenal kau minah sewelll .huhuhu:)




           shahirah hanim (kakakku sampai mati)




           nur eyda (kawan sampai mati )


0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<