Pages

Sunday 27 November 2011

selamat hari ISNIN semua . .


 sehat semua ? hope korang la hendaknya .aminnn ~ .nadwa sehat jah nie .alhamdulilah ! heee:) . .nadwa sajer jea tulis catatan nie .borinx getep !kat wall fesbuk nadwa habis nadwa kube .habisnyow tulis .nak kube kat blog pulok !hahaha:D . .sumbax dop nadwa ? nadwa meme borinx tahap cipan nie .tak tahu nak wat gpoe ?nak text .ummm mood tadop .kalau korang nak tahu kredit nadwa lonie meme jimat gler .tak jejas pun !kalu nadwa text pun dengan kakak nadwa jea .kakak shahirah hanim !perasan la tuh tok tok ?huhuhu:) . .kepada kawan2 nadwa sory la kalau tak cent msj kow korang .aku bukea takse msj tapi mood aku tadop lonie .aku tadop masalah gpoe pun !sak bimbey la .kalau korang cent msj tanya kjow koloh aku akan reply .jge bimbey !huhuhu . .mood text aku dulu dah hilang .heee:) .mybe dia akan mari mula selepas SPM nuh nnti .cewahhhhhhhhh:) . .


#sayangkorangfit-fit#

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<