Pages

Saturday 12 November 2011

gewe saya terr ~ ~


come tak kami?hee:)) . .aku dan kakak aku yang sorang nie meme suka perasan .ekot suka hati mak bpak cicit kami la kan3 syg ?huhuhu . .aku sayang dia sangat2 . .kakak saya sama satu kepala ngn saya .sumbax + tolow + lucu !ada jea benda dia wat lucu kalu aku text or gayut ngan dia .kakak aku sungguh la !p kalu dia sedih .meme mood dia sedih gler . .ada satu masa 2 dia nangis masa gayut ngn aku luah perasaan dia kat aku .aku asow nak menangis juga time 2 .p aku tahan ,aku tak mahu dia bertambah sedih . .kak don't given up !adk ada sopmow tuk kak . .jge wsau erkk . .adk sayang kak dohoh-dohoh !mmmuuuahhhh :*

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<