Pages

Tuesday 29 November 2011

shahirah hanim . .




  comel tak minah kat atas tuh ?heee:) mesti comel an .mesti la nie kakak kesayangan aku .aku sayang dia sangatsangat .walaupun aku rapat dengan kakak2 yang lain tapi aku setia pada dia sorang jea .hee:)  . .aku rapat sangatsangat dengan dia walaupun masa kat hostel dulu kami kurang rapat tapi sekarang rapat tahap cipan .kan best dia betul2 kakak kandungku ?hhmmmm:( . .btw adik dah syukur boleh kakak .:) .dia sangat memahami aku .aku mula rapat dengan dia tahun nie baru walaupun 3 tahun sekolah sekali .huhu:) .dulu aku rapat gtoo2 jea dengan dia sebab dia ada ........! ! (biar la malas nak cakap) .huhuhu:) .nanti 18.12.2011 dia dah nak pergi politeknik merlimau ,melaka .dia nak tinggal aku .sedihhh !huwaaaaa:((( .mybe pahnie payah dah la kita nak jupoe kak .xpow2 nanti kak balik kite keluar .sep tok tok bergabung:P (hanya ore tertentu jea tahu maksud tuh) .kalau adik tak pakai tepon tahun depan .adk akan cuba col kak dengan tepon rumah .sak bimbey la .huhu:) .adik akan pastikan hubungan kita tak akan PUTUS  .cewahhhhhh jiwanngg karak la pulok :) . .banyak bena citer aku antara dia ,kakak aku tuh la tapi aku malas nak updated banyak2 .only nie jea aku boleh kongsi .huhu:) .kalau korang berkenan nak amek dia jadi kakak korang .takleh2 !DIA MILIK AKU SAPA MATI .langkah mayat aku dulu deh .huhu:) . .ADIK SAYANG KAKAK FIT-FIT . .muaaaaccchhhh . 




kalau kakak dop kat poli free2kan la untuk melawat blog adk nie n baca coretan adk yang nie sopmow .huhuhu:) . .ingat adk dop sopmow erkk kat snoe .jge noty2 taw nanti adk sekeh la :P .jangan dop gelenya nak cari kumbang la dulu .cari buku dulu .ceceeyyy:) .sedap molep adk v KEREPEK kow kak .hahaha .padam muka degil sangat .hee:) .kesihatan keno jago tuh ,wat petim kali .study nmbor 2 yunk erkk .kalau deman or sakit cepat2 makan ubat .take care kea adik awak nie .huhu<3 .



  saya nak cakap sesuatu nie kat awak .saya nak semua orang tahu yang saya sangat awak sampai saya mati .kemah kea tuh ?huhu:) .adik akan merindui kakak selalu .walaupun mata kita berpisah tapi hati kita akan selalu bersama .(via jiwang seket) .mmmuuuuaaaaccchhhh:* .tyunk kakak SHAHIRAH HANIM .<3 <3

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<