Pages

Monday 14 November 2011



 percutian dalam cuti . .


  jom-jom sapa nak ikut aku pergi bercuti dalam cuti nie . .pasti anda tidak membuang waktu kalau anda mengikuti percutian yang aku tawarkan nie .hahahaha;D . .aku syorkan kepada student kelas 4sn bitara ,4sn1 ,4sn2 (kelas aku tuh !:) dan 4 akaun SMK LONG GAFAR jea .huhuhuhu . .orang lain bukak sekolah 3 .1 .2012 tapi kita 2 minggu sebelum tuh kita dah sekolah lowww . .semangat nak amek SPM katakan !sep ktow kasi gempak result SPM next year erkk lakow . .come nama percutian kita nie . .GOLDEN HOLIDAY ! !tempat kelas kat bangunan inovatif . .tarikh ?ummm bila eh ,tak ingat .nanti aku kasi jadual dia erkk .heee :) .kalau korang ada percutian lain dengan family kow?saen kow ?tok daro kow ?sepupu sepipat kow ?pergi awal -awal la . .jangan tak mari pulok percutian yang sekolah kita wat nie . .menarik + best + sedap ! ! :P .














                                                     #TENGOK DAN TENUNG#


                                                                          hahahahaha:D

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<