Pages

Monday 14 November 2011

  kamarku . syurgaku  


  aku baru siap menghias dan mengemas bilikku yang selama nie aku tak carow .heee :) .tadop masa derr ~ . .nie baru ada masa . .bilik aku simple jea .tak seindah orang lain tapi aku dah bersyukur dapat bilik sendiri daripada tadop or share ngan orang lain kan ? :) .sekarang aku baru siap hias meja belajar baru .seluruh bilik belum lagi .lazy lagi getep lonie .huhuhuhu :P . .nak tengok kea meja belajar aku ?nanti aku tunjuk erkk . .heee :) .persiapan untuk tahun depan nie lowww . .semangat nak amek SPM ! !:) 








                                                                                          pandangan jauh ! !




                                                                                       pandangan dekat ! !




                                                               pandangan depan ! !

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<