Pages

Friday 8 March 2013


RESULT ! RESULT ! RESULT ! RESULT 


   DUP DAP DUP DAP DUP DAP ! jantungku dan kawan-II berdebar , siapa tak debar nak ambik result kan ? tambah2 bakal penentu masa depan kita , aishh , tinggal 11 hari sahaja lagi tapi kalau ditolak rutin-II harian nie satu hari pun tak sampai , alahaiiii . tarikh geramat tu 20/3/2013 ! sekarang nie aku berserah dan tawakal jer dekat yang maha mengetahui , exam , exam doh key ? aku tak nak target berapo-II lonieee , tapi aku nak sangat-II dapat result molep dan dapat buat orang sekeliling dengan aku tersenyum bila melihat dan mendengar camne result aku nanti , aminnn:) , kalau aku fikir pasal result nie , tak tidur malam la jawab dia , alahaiii . , kalau online facebook , twitter hari-II mesti ada yang updated or tweet pasal result ! makin la berdebar , aishhh . rilek-II be cool nadwaaaaaa ! insyaallah kamu boleh *nada sayu 









HANYA PADAMU KAMI BERSERAH YA TUHANKU  amin ya robanaalaminnn 

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<