Pages

Friday 11 January 2013

     malam nie , saya nak cerita pasal kawan baik saya atau lebih best dikenali sebagai kembar saya , muka kiteorang tak sama pun bena , dia lebih cantik dari saya bena , tapi wat petim kami SATU KEPALA , huhuhu:) . saya kenal dia masa form2 , kami mula rapat masa sekelas sekali dan sedorm . dia meme lah sengett n sumbak ! hehe . sedowww 1 :P . ( jangan marah ) . sume benda saya dan dia kongsi bersama , dia gewe dulu pun saya yang tolong ejahkan . hohoho but sekarang duo2 dah single . hahahaha . . walaupun masa form4 , saya pindah sekolah . saya n dia tetap berhubungg , saya tak nak berpisah dengan dia dulu tapi terpaksaaa ! tak tipu saya nangis nak tinggal dia , dekat orang lain pun sama tapi nak wat camner kan ? tapi hubungan saya dan dia mulai rapat semula , LIKE2 ! :* . banyak bena nak cerita psal si sedow nim tapi saya malas nak naip banyakk lorhh , *soryy . nanti saya wat masuk pic saya dan dia ek . hehehe . nama dia NUR AMALINA BINTI SHAM , anak tokseyy nie , hidung panjang :P . hahaha
 pe pun AKU SAYANG KAU KEMBARR ! <3<3




nie picture aku dan dia keluar pah exam hari tu , nanti nak keluar lagi :)





nie muka dia tengah GEMBIRA ! LIKE 

0 ulasan:

Post a Comment

WELCOME TO MY BLOG ,

BLOG ASLI KEPUNYAAN NURRUL NADWA BINTI MOHD YUSOF , *terima kasih sebab sudi melawat blog ini , hehehe :)

P/S SORRY TAK CANTIK MACAM BLOG KORANG >.<